Ny match - Ny seger !!

Nu har det Nacka(ts) ytterligare ett lag i "Stora hallen"...

NH vann med 3-2 efter 2 mål av "Tornet" + 1 av "Lindholm", nej inte musikansvarig (han var målvakt under hans karriär)...

Men det bästa av allt...

NH har nu ytterligare en "poängkung" som nått gränsen 400 Poäng i NH dressen...

# 21 Fredrik Håkansson, fick med sig 2st ass, precis vad som behövdes !!

Grattis som "bara den" !!


Kan inte låta bli att notera en viss grad av "känslighet" hos en annan bloggare...

Jag hade lagt in en liten kommentar och kommit med ett litet "förslag", helt lugnt o sansat och utan några som helst "provokativa" syften, meningar eller innebörd...

Men, det fick visst inte vara kvar i den bloggen...

Mitt inlägg var :

"Du skulle ha vänt på textraden till "Ingen förtjänar domare Lyth", blir lite "klatchigare" så ;-)

Till detta inlägg : " Update kring helgen " där det skrivs  "Domare Lyth förtjänar ingen"...

Texten kan tolkas som att Hr Lyth, inte förtjänar flickvän / pojkvän.. ?, barn eller någon typ av förhållande, men jag tror inte det var skribentens syfte med inlägget..

Men det omvända citatet skulle passat in bättre på hela inlägget då det handlade om domarkvalitén..

Tycker mig ana en viss grad av förlorad (brist på ??)  humor... =o)


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0