Är det fler...

..än jag ??

Som börjar tycka att "Hockeysverige" ska byta namn ??

Jag trodde det var en hockeysite..??

Men nu börjar det ju drälla av skitinlägg om Tennis... Fotboll...

Näää, antingen är det hockey eller inget..

Ja, jag vet att jag brukar skriva om annat här oxå...

Framförallt när vissa inlägg är sponsrade, och en del av de inkomsterna går till NH !!

Min 1a utbetalning från dessa "Sponsorer" kommer nu denna månad !!

Kul, men vore roligare om det kunde komma fler utbetalningar och på högre belopp...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Johanna

Hej!



Hur kommer man i kontakt med dig ang. annonsering? kan du maila mig?

2011-05-24 @ 12:11:59

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0