Silly 2011/2012

Mv -
Mv -

B - Calle Johansson
B -
B -
B -
B -
B -
B -
B -


Fw - Markus Berg
Fw - Fredrik Håkansson
Fw - Antti Koponen
Fw - Tobias Snäll
Fw -
Fw -
Fw -
Fw -
Fw -
Fw -
Fw -
Fw -

(Uppgifter enl. Eliteprospects)


Mv Erik Strandberg, skrev väl på ett 2-års kontrakt har jag för mig, men blev utlånad, så han ska väl tebax..

Nya namn som jag skulle vilja se i NH..

Mv : Mikael Bohman, Arboga : Kan stänga igen vid rätt humör..
Mv - Pascal Müeller-Larsson, Nacka : Erkänn misstaget NH..


B - Robin Axbom, Björklöven : Nyköpingskille..
B - Björn Andersson, Mörrum : Får gärna komma "hem" igen..
B - Jonathan Arildsson, Nynäshamn : Vill nog komma närmare hem..(Norrköping)


Fw - Robin Jalkerud, Botkyrka : Ett riktigt energipacke..
Fw - Mika Niemi, Nynäshamn : Pålitlig poänggörare
Fw - Magnus Svensson, Nybro : NH behöver en tacklare...
Fw - Björn Jonasson, Nacka : En lagom liten retsticka som behövs..

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0