Laget e klart..

Så var den sista pusselbiten på plats..

Robin Axbom, en Nyköpingskille som senast var i Umeå o lirade med de där "Löven"..
Nej, inte Asp, utan ett annat träd..

Laget är alltså i skrivande stund (det kan ju dyka upp något under seriens gång, det vet man aldrig..)

Målvakter :

Erik Strandberg
:
Är väl mest tänkt som avlastning åt Johan, men Erik kommer inte göra bort sig när han väl får stå.

Johan Svensson :
Rutinerad räv, som kan vara skillnaden mellan playoff & slutspelat..

Backar :

Robert Bodin :
Linus Kjell :
Robin Axbom :
Sebastian Sjösten :
Johan Åhnelöf :
Calle Johansson :
Acke Ringström :
Johan Norberg :

Forwards :

Elias Bjuhr :
Fredrik Håkansson :
Jens Enlund :
Erik Planeby :
Markus Andersson :
Matti Koponen :
Christopher Lindholm :
Johannes Tornberg :
Adam Thim :
Kim Ericson :
Markus Berg :
Antti Koponen :
Jörgen Rickmo :

Omdömen på backar/forwards kommer inom kort...

Jag har nu anmält mig till NH 5:AN !!

[ Vi var 2st vid min anmälan, blir det fler ?? ]

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0