Jubilar(er) : 8e Januari

Conny Jansson : 49 år

Denna SSK-legend valde att köra 1 år i NH säsongen 94/95. Denna säsong var även NHs dittills bästa säsong, då man gick vidare från forts.serien till Playoff-spel mot "De gröna lejonen från Småland - Tingsryd".

Ett Tingsryd som verkar vara alla "storbloggares hatobjekt #1, men det tycker inte jag, för vi har fått en del bra saker från TAIF, t.ex. Niklas "Åsa-Nisse" Olausson & Olof Svensson, Jeffa Hällegard (även om han kom tillbaka till NH från Oskarshamn)

Conny Jansson i NH :

- 1 Säsong
- 32 Matcher
- 9 Mål
- 26 Assist
- 35 Poäng
- 16 Utv.min


Thomas Bergman : 37 år

Även detta en SSK-kille som dök upp i NH från SSKs J20 till den 2a säsongen i Norra Allsvenskan, han återvände till IK Tälje året efter har sedan dess spelat för HC Undici.

Thomas Bergman i NH :

- 1 Säsong
- 43 Matcher
- 0 Mål
- 0 Assist
- 0 Poäng
- 2 Utv.min

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Molly Bergström

Gomorron! :) Hoppas du hade en bra dag igår!

Vad har du för planer idag? ;D

Kraaam

2011-01-08 @ 12:51:42
URL: http://mooollys.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0