Jubilar(er) : 29e Januari

Markus "Lill-Mozart" Andersson : 24 år

Örebro-sonen som dök upp i NH det trista året då NH för första gången i klubbens historia åkte ur en serie (och då inte ens på eget spel).. Markus var var i NH det första året i 1:an.. sen blev ropen från "Stor-Mozart" för höga och sonen återvände till "fäderneslandet"..

Markus Andersson i NH :

- 2 Säsonger
- 77 Matcher
- 27 Mål
- 33 Assist
- 60 Poäng
- 93 Utv.min

Marcus Trapp : 33 år

Vad jag vet så är han inte en av bröderna från "Sound Of Music"..

Debuterade i NH som 18-åring och hade i mina ögon en skaplig karriär på gång, men tyvärr kantades den med skador, så Marcus "Trapp-ade" ner först i Gnesta, sen blev det "Nyköping Griffins", för att vad jag fått fram lägga rören på hyllan för gott efter säsongen 06/07..

Rykten gör gällande att Hr Trapp idag är en tongivande spelare i innebandygänget "I En Annan del Av Vrena"

Marcus Trapp i NH :

- 4 Säsonger
- 48 Matcher
- 3 Mål
- 4 Assist
- 7 Poäng
- 26 Utv.min

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0