Jubilar(er) : 13e Februari

Jörgen Rickmo : 36 År

Avestasonen som började sin karriär i Uddevalla, för att som 17-åring spela i Västerås J20 lag..
Jörgen gör sin 10:e säsong i NH, och är på väg mot sin bästa säsong poängmässigt i NH.

Bäst hittills är ju säs. 00/01, då Djurgården fick honom att signa ett 2-års kontrakt, där han var utlånad till NH 7 matcher det andra året. Sen drog han till Italien 3 år 3 oilka klubbar : SG Cortina - Milano - Bolzano. För att därefter återkomma till NH

Jörgen Rickmo i NH (hittills) :

- 10 Säsonger
- 342 Matcher
- 106 Mål
- 142 Assist
- 248 Poäng
- 263 Utv.min.

Daniel "Knosen" (Karlsson) Karlunden : 35 År

En älskad kille av NH-fansen trots sina "bara" 4 säsonger..

Daniel Karlunden i NH :

- 4 Säsonger
- 190 Matcher
- 61 Mål
- 74 Ass.
- 135 Poäng
- 372 Utv.min

Pär Holmqvist : 33 År

En Skellefteå kille, som kom till NH från Björklöven till säs 02/03.. Han stannade bara 28 matcher innan han "åkte hem" till Skellefteå igen..  Ett rykte som går är att han tog med sig en "lagkamrats tjej" upp också, det har jag ej fått bekräftat eller dementerat.. 10 Assist lyckades han med under sina 28 matcher.


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Malin Arnehed

Vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet att läsa igen! :) Hoppas du har en rolig dag :)

2011-02-23 @ 15:40:45
URL: http://jade.se/paketresor

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0