5.2:a

Skulle ju inte vara helt fel just nu men...

Nu är det inte ÖL jag tänker på..(klunk klunk klunk)..

Utan NH vann igen med 5-2 mot Enköping med S:t Cyr i målet..

Matchen började lite trevande, men sen kom NH igång och visade vart skåpet ska stå..

Fick höra att Enköping saknade hela 9st spelare i förra mötet, och mönstrade på en del JR födda 91 + 92 + att en del av dessa killar då gjorde sin debut..

Ja i A-laget, alltså, andra debuter har jag ingen aning om...

Roligt oxå att det verkar som om NH 5:an får lite deltagare iaf.. Är visst uppe i 7 lag nu och flera tog info lappar om det.. ska det bli 15-20 st ???

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Annie Nordin

Anmäl dig gärna till veckans blogg! :)

2011-09-02 @ 07:49:24
URL: http://defect.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0