Rykten..

Säger att en ingående intervju med Fredrik Johansson har skett och kommer att publiceras på NHs officiella site inom kort..

Andra rykten säger att en del Allsvenska lag rycker i en viss / eller vissa spelare i förra säsongens trupp..

OM så är fallet och det blir av att den/dem tar klivet upp i HA, så är ju det ett positivt tecken på att NH lyckas fostra spelare som tar kliv uppåt i systemet... efter Ronny Björlin, Robin Persson, Mattias Carlsson & Calle Johansson, för att nämna några.

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Clara

söt blogg ^^

följ gärna mig via bloglovin så följer jag dig!

2011-04-06 @ 15:58:25
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0