City Gross



Jaja.. Inte direkt någon nyhet att detta inte är något hockeylag..

MEN, eftersom City Gross är med o sponsrar NH, så tänkte jag också göra det..

NH tjänar 1 % på ditt köpbelopp !! Alltså 1kr / 100 kr du handlar för..

Bra pengar i slutändan.. För något DU ändå behöver - MAT !!

Så här kommer en uppmaning nu till ALLA Nyköpingsbor som läser denna blogg..

SPARA ERA KVITTON !!

Jag brukar "länsa" lådorna på kvitton när jag handlar och lämnar in en "redig" bunt då & då..

Just nu ligger kvitton för ca 120 KR som går direkt till NH här hemma i en påse..

OM någon NH ansvarig läser detta...

- Se till att få upp en låda där uppe NI oxå !!

Varför ska "vissa"  klubbar i stan ha fördelar !


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0