Seger mot Nacka

Som väntat, men ändå inte med tanke på Nackas framfart i träningsmatcherna...

NH vann med 8-4 [ 2-1 : 2-2 : 4-1 ]

1:a målet för denna säsong gjordes av # 9 : Kim Ericson !!

2-0 av Markus Berg..
3-1 av Brynäskillen.. förlåt Nyköpings Adam Seydlitz..
4-3 av Martin Backholm (vete fasen vad som hände däremellan...)
5-3 av Fredrik Håkansson
6-3 av Fredrik Håkansson
7-4 av.."gääääsp".. Fredrik Håkansson.. vem annars ??  =o)
8-4 av Peter Danielsson - ENG [Empty Net Goal]..

Vad kan sägas om denna match..

Jopp.. Simon S:t Cyr, gör sin 4e raka match i NH och släpper in 4 mål (igen)..
Rätt bra statistik, 4 mål i varje match, men jag måste nog säga att han måste nog knipa ihop lite mer..

Nu tänker jag inte på benen, utan att jag tror inte det "duger" att släppa 4 i fler matcher..

Vad mer kan sägas...

Calle Johansson gjorde sin 299:e match i NH, stort jubileum på Onsdag i Järfälla alltså !!

682 st i publiken... SKÄMS !!

Fler borde ha varit på plats.. skyll INTE på valet, det kunde ni tänkt på i förmiddags...

Matchens "NH - Stjärnor"

1 - Fredrik Håkansson : 5 p
2 - Martin Backholm : 3 p
3 - Peter Danielsson : 3 p

Matchens "NH - Buse"

Sebastian Sjösten : 25 min

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0