WIngs..

Näää, det får vi hoppas att de inte har ikväll.. ja Arlanda alltså..

De ska plockas ned på marken och ge NH 3 nya fräscha poäng i jakten på AllEttan !

JA, jag vet att det är 22 omg. kvar efter kvällens drabbning..


Ett "Wings" som ligger på 6:e plats i tabellen, och hade vad det verkar enligt SHLs sida en tuff match mot Nacka nu senast...

Nacka fick 3 matchstraff !!

Vem blir poängkung ikväll då.?

Spelar Tobias Snäll ikväll.. ( Ha , det rimmade ju..)

Firas "NH Supports El Presidente" ikväll, då han fyller år idag ! GRATTIS !!

Kommer fler än 680 personer ikväll..




Andras tankar...
Jag som skrev heter : bloggat.me

Hej!



Jag såg din kommentar om att du vill att blogg.se skulle ha en funktion så att man kan svara på en kommentar.

På bloggat.me finns denna funktion från start, det är självklart gratis att blogga där också.



Skaffa en blogg på bloggat.me idag så får du 1GB extra!



//Anders

2010-10-03 @ 00:49:24
URL: http://bloggat.me

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0