Sammanfattning Omg. 11 (-1 match)

Nynäshamn - Vallentuna
Ett "nyväckt" Nynäshamn mot ett "chockerande" Vallentuna, tyvärr för Vall-Entuna tror jag Nynäshamn tar hem denna match..

- Japp, NHC drog det längsta stråt, som jag trodde..

NYKÖPING - Järfälla
Järfälla vann 1:a mötet, men inte så mycket mer sen dess. Hoppas verkligen att Järfälla inte överraskar igen..

- Japp, NH gav tebax ;-) :
Enl. rykte så är #12 Markus Berg "fit for fight" till på söndag igen, tappad luft o lite blåmärken & mörbultad, blev resultatet efter hans "sargdate"..


Botkyrka - Nacka
Ett Botkyrka som verkar ha vaknat upp och ev. fått in en förstärkning från NH (Sebastian Larsson) mot ett Nacka som det känns får lägga ännu en förlust på "Höög"..

- Japp, Botkyrka närmar sig A1:an..

Huddinge - Wings
Huddinge ska väl inte torska 2 matcher i rad, här flyger Wings på en förlust..

- Japp, Wings fick 1a målet, sen tog Huddinge över..

Visby/Roma - Väsby
En match som spelas först på fredag.. Undrar om Väsby får göra som Botkyrka sist, åka båt i omgångar.. Eller om Väsby kan chocka och gå "raukt" på mål..?? Visby ska vinna denna match..

- "Är ju inte spelad än.."


I dagsläget ångrar jag mig att det inte blev något oddset-spel (idag heller)...

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0