Omgång 9

Huddinge - Nyköping
Ska ett hittills obesegrat Huddinge åka på sin första förlust, självklart hoppas man det.
Man hoppas ju på att ett NH med en STOR revanchlusta glider in på isen o ger Huddinge "stryk".

- Nyköping, står som vinnare efter matchen.

Nynäshamn - Nacka
Nynäshamn med 6 raka torskar bakom sig mot ett Nacka som höll emot Huddinge i 2 perioder (1-2) sen rasade det för Nacka i sista (0-5, totalt 1-7).

- Nynäshamn, tar nog här sin 2a vinst i årets serie.

Vallentuna - Väsby
Här tog Vallentuna sin första seger för året förra omgången, ska de följa upp det med en till mot ett Väsby som i mina ögon startat sämre än väntat.

- Vallentuna, tar sin andra skalp i detta möte.

Wings - Järfälla
Ett Wings som pressade fram Visby till straffar i omg 6, och ligger med där uppe topp-4. Järfällas enda seger kom "tyvärr" mot NH, sen dess har inget hänt, ska den andra komma här ?

- Järfälla, hjälper NH att hålla sig kvar topp-4 genom att vinna.

Visby/Roma - Botkyrka
Här behöver man nog inte komma med någon "analys", V/R vinner lätt och knappar in på Huddinges serieledning, eftersom NH vinner mot Huddinge ;-)

- Visby/Roma, förklaring överflödig.


Ska bli kul att kolla upp dessa matcher i morgon kväll när man kommer hem.
Något historiskt kommer ske i morgon, för första gången nånsin besöker jag Huddinges lilla lada.

Hjälp NH vinna pengar : Sponsorhuset

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Hmmmmm.....Du kan få ett rätt på att Visby kanske vinner men jag såg Botkyrka när de mötte Huddinge och spelar dom som den matchen så kan Visby torska på hemma rinken.:-)

2010-10-12 @ 15:55:57
Jag som skrev heter : Sektion B

Lilla lada, ja du, så liten är den inte. Tar ju in 2500...

2010-10-13 @ 09:18:13
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Ja, nu var ju - Lilla lada, menat med glimten i ögat

2010-10-13 @ 11:20:11

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0