Brukar inte..

Gnälla på domarn efte matcherna..

MEN, denna gång vete fasen om det inte är dags..

Inkonsekvent, Enögd och till på köpet Zebra-randig...


Jag skyller absolut inte förlusten mot Visby på domarn, det var inte hans fel att NH, lika plötsligt som det spelades hockey, lika plötsligt helt o hållet bara la av..

Än en gång blev det bekräftat, en 3-0 ledning är det svåraste som finns..

Nu tar "VI" Huddinge på onsdag, så slipper de dras med sin 0:a i förlustraden...

+ Förlåt att inga tips kom inför denna omgång.. Ska sätta mig och "analysera" nästa omgång nu ;-)

** Ryktas om att Jesper har kört fär fullt på iaf en träning... Låter bra att han verkar snart vara i gång igen..
Läget med Antti, vet jag ej hur det är...

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0