3 saker

Som hänt...

- Pascal lämnar NH, tråkigt då jag trodde han snart skulle vara på is och ta över 1a spaden igen.

- # 9 Kim Ericson, har börjat "blogga" på NHs site. (Tyckte det mer såg ut som en vanlig artikel..)

- DET VÄRSTA ÄR VÄL ATT DET HAR SNÖAT IDAG !!

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Håller med. Han ville vara kvar men då få full träning på is detta kunde ej NH erbjuda då blev det så här tyvärr. Kommer förhoppningsvis tillbaka i någon annan tröja. Den som lever får se.

2010-10-22 @ 10:37:14
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

*"Pagge" lär säkert dyka upp, tyvärr i fel tröja..*

2010-10-23 @ 10:06:52
Jag som skrev heter : blogen

Nej Kims blogg va hur skön som helst. Såg ut som en blogg på en vanlig hemsida för mig.

2010-10-23 @ 23:28:30
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Svar till : blogen :

Visst har Kimpa sköna "one-liners" och kommentarer, nu var det ju inte dem jag tänkte på utan kanske själva "looken" och så med "inläggs arkiv" t.ex.

2010-10-24 @ 01:34:16

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0