Önskemål

Kom igen nu alla besökare !!

Lämna lite önskemål på spelare till NH i kommentarsfältet..

Ska bli en kul läsning...

Denna stängs på fredag, då kommer en sammanställning...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Matte

Tycker vi borde ta in Robert Åndberg som harvat i Gripen Hockey av någon anledning. Har han ens kontaktats av NH???



http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1058



Sen dom som det pratats om Mutti, Lillen mfl +Martin Lindman.Daniel Karlunden vore ju inte fel heller.

2010-06-01 @ 18:03:05
Jag som skrev heter : DTR-56

Jobba på att få de som inte riktigt platsar i SSK:s A-lag vi borde träna varje träning med 4 femmor.Börja med att värva Peter Larssons grabb Sebastian ( 3-4:e linare ) så kanske SSK vill hjälpa till :-)....Det känns som halva första linen är klar ingen i andra linen sedan finns en tredje line + juniorer det behövs en bred trupp om man skall kunna höja sig från förra året. Båda Flodkvistarna Thom ( försäsong med SSK ) o Emil ( try out med VIK ) Andreas gröndahl, Blaz Gregorc, Alexander Lagerström, Lucas Kihlström, Jonas Engström ( alla försäsong med SSK några av dessa kommer inte att få lira i SSK då är inlåning bra. ) Dennis Bäck FD SSK J-20.Kristoffer Blid i Åker kontrakterad men man kan ju kolla :-)

2010-06-01 @ 19:36:32
Jag som skrev heter : Lilla Jag

Fredrik Johansson - Botkyrka

Danielsson, Rickmo, Koponen, Mutti och Lillen skulle inte va fel. Chorizo;-) som kom till allettan? Inte ett ljud om honom ännu.

Trodde det skulle hända grejer när tränaren blev klar.....men ack så fel man hade.....

2010-06-02 @ 21:54:01
Jag som skrev heter : Humor Nizze

Kul med hockey, men det här roligare ;o)

2010-06-03 @ 10:54:20
URL: http://humornizze.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0