Söder Vs Leksand

Att "våran" Fredrik Söderström fått frågan om att bli Sportchef i Leksand, har väl ingen missat..

Att han har mycket att grubbla över är väl oxå en självklarhet i dessa dagar..

Ska han ta chansen eller ska han inte... (Låter lite som Hamlets berömda replik)

Självklart ska han ta chansen, för då kan han se till att placera duktiga JR i NH, eftersom han vet vad vi har och behöver här i stan... =o)

Självklart ska han stanna i OIK, för då får han chansen att visa "Hockeysverige" ännu en säsong vad han kan göra med ett manskap ( = OIK, var inte bara Hurtubise ).

Som någon skrev på "Hockeysverige", att inom 3-4 år är "Söder" en ES tränare..

Jag tror INTE det dröjer så länge...

LYCKA TILL SÖDERSTRÖM......

Oavsett vad du väljer !!



Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Leksingarna ställer orimliga krav på en kille som skall sköta sportchefsjobbet speciellt om han kommer därifrån skulle det inte funka kommer han inte att kunna gå ut en gång så för hans egen skull kör att år till i Olofström och få förhoppningsvis ett erbjudande i ett lag där han får vara anonym. Sedan så vet man ju hur det är när hela organisationen är från byggden det blir alldeles för mycket räkmacka för nära och kära.

2010-07-22 @ 15:37:44
Jag som skrev heter : Lilla Olle

Är bloggen nerlagd?

2010-08-03 @ 14:42:05
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

*Nejdå, är tyvärr på bortaplan utan dator för tillfället (inte just nu då..)*

2010-08-06 @ 13:19:25

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0