MAT

Nej, det är inte dags att äta än. (Däremot att sova kanske..)

Kunde bara inte låta bli att bli sugen på..



Mums, och det här var bara 1a tallriken av 4-5 har jag för mig..

- Peking House, Buffépriser Lör/Sön 120 Kr..(1a drickan ingår)
- Ät så MYCKET du vill för detta pris.

Var ?  Jag sa ju det.. Peking House - Norrköping/Drottninggatan...

=o)

Andras tankar...
Jag som skrev heter : anne

Jag tänkte väl att jag inte kände igen den bordsduken från Nyköpingsrestaurangerna!



Annars gillar jag...heter det Golden Bangkok i Norrköping, luncherna är billiga och supergoda! :)

2010-07-13 @ 14:08:25
URL: http://annnne.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0