Natten efter..

..förlusten mot Enköping hade jag ett litet snack med "Texas-Kid" och här kommer det..

Segt i Enköping idag ?
- Ja, det vare..

Men det får väl Arboga sota för ?
- Ja, de ska vi ta. Hoppas det kommer mycket folk..

Hur kom det sig att du kom till NH var det någon som "drog i dig" ?
- Jag sökte själv , ville spela i AllEttan och Nyköping kändes bra..

OK, så NH har ett bra rykte om sig trots allt ?
- Ja, men det har de verkligen, trots ekonomin..

Vad tror du om Blaz & Flodkvist då får de vara kvar ?
- Blaz & Flodkvist kommer när de får för SSK..

Jo, hoppas de får stanna säsongen ut..
- Ja, dem är duktiga..

Jo, men det är det ju fler som är..
- Ja, verkligen...

Ja, hoppas nu att NH börjar signa upp folk redan nu inför nästa säsong, fast många vill kanske pröva sna vingar på andra ställen..?
- Ja, det brukar vara så, sen beror det ju på vad de vill ha med i sina kontrakt också..

Så om du får frågan att vara kvar nästa säsong, kan du tänka dig det ?
- Absolut, jag trivs bra..

Låter bra, jag har fått känslan av att #21 är en liten filur (positivt) ?
- Ha ha, han är King !!

Jag kan tänka mig att jargongen är rå men hjärtlig i omkl.rummet ?
- ja, självklart är den det, men inte idag..

Tackar för pratstunden..
- Sov gott


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0