Fart på olika sätt

Fart på engelska = Brakskit..

Fart på skridskor = Håkansson med flera..

Fart på olika forum = Blir det om fler skriver..

Fart = Kan vara en förkortning av "Familjen Adamsson Rullande Toalett"..

Fart på bloggen = Blir det inom kort igen..

---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---

Läste i NH Supports forum >> att "DTR-56" ville se en ökad aktivitet...

För stunden och en tid tillbaka har jag varit lite under "isen" p.g.a. olika orsaker, en del är på G att redas ut, andra tar lite längre tid.. Får försöka lägga mer energi på att lägga dem under isen istället för mig själv..

Har faktiskt flera intervjuer på G med "gamla" NH lirare.. så håll ut

Det ska bli en ändring, men håll med om att en del "Look Alikes" är bra ;-)
Har 2 till på G . ALLA har ju faktiskt hockeyanknytning på 1 eller annat sätt...

Hoppas "Pagge" & "Nacka" tar 4:e platsen, ser hellre dem än Wings i AllEttan..
- Ligger ju närmare att åka till oxå (tror jag, iaf som jag ser det..)

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Det kanske är bättre för Nacka att ta bakvägen då har de större chans att nå play off, hockeymässigt så kan ju faktiskt divorna i Nacka skärpa till sig och bli ett riktigt bra lag med rätt motivation :-)

2010-12-07 @ 07:51:22

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0