Undersökning..4

Här kommer svar från Huddinges Webmaster : Anders Pemer

Vilka 4 lag tror ni går till All-Ettan från den andra serien Div 1 C..?
- Hm... Enköping, Valbo, Borlänge och Arboga!

Vilka 4 lag tror ni går till All-Ettan från våran serie Div 1 D..?
- Huddinge, Nyköping, Väsby och... jag sticker ut hakan och ger Nynäshamn en röst!

Vilket lag från vår serie vill ni INTE ha med er till All-Ettan..?
- Så får man väl inte säga? :-) Det skulle väl vara Nyköping eller Väsby i så fall... ;-)

Vilket lag från den andra serien vill ni INTE ha mot er i All-Ettan..?
- Är det något lag i den serien man har trista minnen mot så är det väl i så fall Surahammar, som tog EN seger i allsvenskan 95/96, premiären hemma mot oss... så det skulle väl vara för det då...

Vilka 2, Div 1 lag oavsett serie har störst chans att ta sig till HockeyAllsvenskan..?
- Förhoppningsvis Huddinge och... pja... Tingsryd eller Karlskrona?

Vilka 2 HA lag, tror ni riskerar att åka ut..?
- Jag tippar på Oskarshamn och Sundsvall.

Vilket HA lag har störst chans att ta sig till ES..?
- Jag tippar att AIK... tar steget i år!


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0