1112

Personer i publiken, och nästa match är gratis, blir det inte säsongsrekord då...

Förlusten mot Botkyrka igår, ska väl inte sägas så mycket om, tyvärr tappar man ett 4-1 övertag..

Men det är inget mot vad mer som tappats. Lite smolk i bägaren blev det efter gårdagens match.

Vad vill inte jag avslöja, utan håll ögonen öppna i lokaltidning och på webben.

OM det avslöjas alls, beror på vad som händer...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Marcus

Premiär för "Veckans blogg" på min blogg.



Vill du vara med i uttagningen? Anmäl dig i "Då kör vi!"-inlägget!



En länkning på min blogg står på spel!

2009-11-29 @ 19:20:46
URL: http://mrmas.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0